Life ain't fair

Idag bar det av till Linköping där min lillasyster är bostad när hon inte är här hemma. Hon har nämligen fyllt 7 hela år så det vaknades barnkalas och hon ville så gärna att vi skulle följa med. Full rulle hela dagen med skattjakt och massa annat skojj :)

Kom hem runt 7 och sedan dess har jag legat där jag än befinner mig, i soffan! Blir inte sugen på så mycket annat i det här vädret.
Fick en riktigt tankeställare av en film som visades, party till döds hette den. Riktig hemsk men kan vara värd att se.
Nu väntar sängen för några timmars sömn innan ytterligare en jobbdag, suck.

sleep tight


Fick bli en gammal bild på den lilla pinglan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0