Måndag

Ny vecka och jag ska väl inte klaga för helgen var verkligen kanon! Går inte in på detaljer men måste tacka alla som gjorde den, kärlek till er<3

Idag skulle jag egentligen ha jobbat men börjar imorgon istället och jobbar veckan ut. Tur var det för kände att jag hade några timmar sömn att ta igen. Istället tog jag sovmorgon till 12 och sen har jag ridit mills. Nu ska jag även ut till ridskolan där lektionerna har suttit igång. Känns kanske inte så jättelockande så fårse hur det blir i fortsättningen.

Pappa vecka nu och som vanligt så krånglar modemet så vi får samsas om ett mobilt bredband. Menmen, mindre tid vid datorn vilket ger mer tid till annat är väl positivt egentligen. 
 
Åh, nu får jag stressa som vanligt! cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0