one day left

Idag avklarades sista dagen på jobbet. Jag och sis jobbade till lunch för att sedan bege oss in till centrum för en shoppingrunda. Humöret var på topp, solen sken och jag såg fram emot att spendera lite pengar på höstnyheterna. Glädjen fick vara i ca.10 min innan hela dagen var förstörd och shoppingrundan var inte alls lika lockande längre. Går inte in på detalj men man lär sig av sina misstag!

Fast hela dagen var ju inte riktigt förstörd. För dagen till ära fyller min bästa Josefin år, så det vankades tårtkalas och umgänge @Larsson's med mina nära och kära. I love you

Nej nog pratat. Enda anledningen till att jag tog mig tid att skriva det här inlägget såhär mitt i natten (när jag egentligen borde befinna mig i sängen för länge sen) är för detta GRATTIS. (skiter i att klockan passerat 12)

grattis min vän. Du är det bästa jag vet.


På topp! As always. Man tager vad man haver på syrrans dator ;-)


As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change,
Come whatever
We will still be, friends forever

Kommentarer
Postat av: sweete

Gumman,du är för söt!:)

2008-08-20 @ 12:14:58
URL: http://metrobloggen.se/josefinlarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0