Ps. i love you

Idag har dagen gått åt till promenad, ridning och mys med mina underbara vänner. Har även spenderats en hel del tid ute hos pappa. Våran ena bebis har nämligen stukat lille tassen:( Blir helt gråtfärdig när jag ser han skutta runt på endast tre ben! Usch, hoppas det är bättre imorgon.. Pappa är borta också så dom är helt sällskapssjuka, så det blev film där hemma för att trösta den lille stackarn. Ps.I love you och den var helt okej :)

Nu ska jag försöka bli trött. Har nog sovit alldelles för mycket för igår kunde jag verkligen inte somna och när jag väl gjorde det vaknade jag med typ en timmes mellanrum och bara väntade på att det skulle bli morgon. Inte likt mig..  Hoppas det går bättre idag för imorgon har jag fullt schema! Inte heller likt mig.. Men antar att det är nå måste-hinna-göra-massor-innan-skolan-börjar ångest som härjar eller något liknande..
 Fast egentligen ska det bli ganska skönt att få tillbaka sina rutiner igen. Skönt att vakna och veta att man inte slösar bort dagen på ingenting. Skönt att få träffa mina bästa varje dag och SKÖNT att slippa mjukisdressen och no make-up looken. (Fast det där sa jag ju egentligen inte, kommer nog ta tillbaka det en vacker dag).

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0