scared

Blev film hos dadi ikväll igen. Dumma som vi är litade vi på Jossan när hon sa att hon hade fixat en asbra film. The Wisher. Jag hatar skräckfilmer.. Kommer nog ligga lågt med mina önskingar ett tag framöver. Var ingen höjdare att cykla hem till mamma själv sen heller mitt i natten och skulle döda för att slippa sova själv. Menmen, jag säger som sist. Det här var den sista skräckfilmen jag såg.

På dagen blev det en tripp till västerås med mutti för diverse ärenden. Hoppade av i mbk för en ridtur på millsan, nu är det hårdträning som gäller! Nästa vecka sätter dom "riktiga" träningarna igång.

Nej, vad klockan blir mycket innan jag kommer i säng. Nu ska jag sova så det blir freeedag, det gillar vi :) night

Kommentarer
Postat av: Jossam

Skitsnack du! Jag styr dom bästa filmerna!

2008-08-08 @ 13:57:18
URL: http://metrobloggen.se/josefinlarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0