hösten är här

Hello! Tro det eller ej men jag har inte lagt ner bloggandet. Har inte funnits någon inspiration bara. Mitt liv ligger ganska långt ner på mest-händelserika-liv-listan just nu känns det som.

Jag sörjer min bortgångna älskling(min laptop) om jag inte sitter nergrävd i matteboken eller galopperar över munktorps nyskördade åkrar (tänka sig att jag har hittat en positiv sak med hösten - stubb åker! ).
 I helgen har jag satt personligt rekord i att lägga mig tidigt, gråtit en skvätt till pearl harbor och varit på allsång med bl.a Charlotte Perrelli.

Imorgon kommer vi in i september d.v.s. nu är hösten här. Löven faller, äpplena faller, temperaturen faller, allting faller. Orkar inte vara bitter över det just nu utan ska gå och lägga mig med ett leende på läpparna och intala mig själv att det inte är såå jobbigt att börja 8.15 varje dag.

Godnatt mina vänner*


Kommentarer
Postat av: emma

det är jobbigt.. nej skojja bara :) hihi

2008-09-02 @ 21:30:00
URL: http://emmabjurenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0