Dagen till ära..

..så tänker jag avsluta 2008 med ett litet inlägg. Johan som sägs vara såå bra på allt lyckades dock inte med designen så jag återgår till min gamla ; )
Att sammafatta året har jag inte tid med just nu, egentligen har jag inte tid men något av det här då jag ska befinna mig hos Larssons inom 1 h och jag klev i i stort sätt nyss ur duschen. Som vanligt kommer jag få stressa som en galning när jag inser att jag verkligen har bråttom och sen bege mig halvfärdig till Jossan :)
Jag hoppas iaf det blir en riktigt lyckad kväll och en bra start på det nya året. Känns otroligt bra inför kommande 2009. Jossan konstaterade att det här blir vårat år men jag sa emot med att det är ju 90:ornas år som tar studenten och hela fadderullan. Men jag tror jag har ångrat mig ;) 2009 kommer bli grymt!

Nej, nu måste jag rusa! Skååål mina vänner och GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0