Heeelg

Äntligen lite omväxling. Hoppas på en händelserik och rolig helg, kan behövas..

Lördagen räddas iaf av att min älsklings Phia kommer hem från en vecka i Serbien. Som jag har saknat dig!
Och dagen till ära fyller hon år idag:) Grattis gumman! Hoppas du har en toppen föedelsedag där nere.

Idag har jag slappat på f.m och mot e.m kände jag att en cykeltur var precis vad jag behövde och hoppade, med ett leende på läpparna, på cykeln och trampade ut till munktorp för en ridtur.(Eller så ringde jag min syster och sa att dem skulle hämte upp mig där när dem åkte från jobbet så pappa kunde skjutsa ut mig så jag slapp avlida av motvinden och skavsår i röven. Men efter en utskällning och en tankeställare om hur jag kommer se ut om 10 år om jag fortsätter på det här viset så var det en bitter anna som trapmade iväg på cykeln. Men det är en annan historia.)

Nu vankas det grillning med la familia och sedan krööök. Vart är än dock lite oklart, vi får se vart vinden bär oss =) have fun!




Happy birthday hun

Kommentarer
Postat av: sophia

oh herre min skapare vilken bild ^^ haha

2008-07-28 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0