Kalas & regn

Vaknade upp till en rejäl regnskur imorse. Sprang genast ut för att se om missarna höll på at drunkna i vattenpölarna, men inga katter syntes till. Tillslut hittade jag dom inne i myshörnan. Dom hade gömt sig och var vettskrämda. Stackarna har väl aldrig skådat nå liknande. Och jag hade fått en morgondusch på köpet!

Nu är jag nyss hemkommen från farmor min som fyller hela 71 år. Om jag fått gissa skulle jag nog ha gissat på ca 65, men det är väl positivt? Vi fika, fika lite och fika ännu lite till.. Tur att jag ska ut till millan för ett hårt ridpass(och joo, det är jobbigt att rida).

Igår kväll blev det ett kvällsdopp på malmön. Bara jag och sanell som var tappra nog, madde den lilla badkrukan nöjde sig med att kolla på. Lite kyligt blev det allt mot slutet!
Och ikväll ska några av mina vänner se Mamma mia på bio. Det är nästan så att jag följer med och ser den igen ska jag säga er.. Låtarna ur filmen är just nu dom mest spelade på min dator. Dom går att hitta på YouTube.

Hoppas vädret inte sviker nu då så jag kommer iväg till stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0