Måndag

Jahapp, nu har man hamnat här som dem flesta andra. Men efter all denna blogghysteri kan man ju inte låta bli att prova på själv. Dock såg jag mig själv som den sista i världen att skaffa blogg (fast det kanske jag är också?) men som sagt, jag faller väl för grupptrycket ;) Och vet ni vad? Bättre sent än aldrig. Det är mitt motto!

Jag tror ni får leva med att bloggen kommer se ut som hej kom och hjälp mig ett tag framöver, för jag fattar i stortsett nada. Men det kommer, det kommer!


Kan väl berätta hur min dag såg ut på samma gång då.
Vaknade i ovanligt god tid, eller jag blev väckt av en viss lillasyster rättare sagt. Hon ville bli hämtad och komma hit till pappa ( hon bor egentligen hos min mamma). Men nu är det så att vi fick hem 2 bedorande söta små kattungar i lördags och vem kan slita sig från dom?:) inte jag iaf. pft, trodde jag ja! Efter en hel dag bland buskar, under lekstugor och uppe i träden var vi helt slut. Passade även på att hjälpa pappa lite på gården.


Lite senare mot kvällen begav jag mig ut till munktorp för en ridtur på favoritponnyn. Hej träningsvärk imorgon med tanke på att jag red första gången på typ 1 månad(!?) i fredags. MEN, det är så värt det för det finns inget som slåren ridtur i solnedgången en varm sommarkväll ska jag säga er =)


På kvällsfronten hamnade jag tillslut hemma hos mathilda där även madelene och alexandra befann sig. Skulle dra igång med kortspel (as usual) när jag invände och envisades med Monopol. Var verkligen inte igår man spelade det. Himla kul var det också! Gick faktiskt bra för oss alla 4 tills mathilda skulle va märkvärdig med sina hotell, och det var inte vilka hotell som helst! Efter Alexandras andra besök på hotellet på norrmalmstorg så hade vi en förlorare efter 2 timmars kämpande. Och för första gången i mitt liv hade jag spelat klart Monopol!

Oj, vad klockan blev mycket nu, haha! Sängen kallar, good night!


Cred till mig, bild och allt i första inälgget. Det tar sig :)

Här har vi dom små sötnosarna iaf =)

Kommentarer
Postat av: madde

anna faller för grupptrycket, hihi

2008-07-16 @ 00:42:50
URL: http://madelenef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0