nu flyr jag landet

Tveksamt om jag finner några ord för sveriges väder. Någon ridtur blev det förstås inte. Hann inte längre än ut till pappa för att hälsa på missarna innan helvetet braka loss. Oh my, va det åskade! Satte oss i bilen fort som attan för att åka hem och jag är ganska glad att jag satt i bilen just då. Var helt omringade av blixtarna och inte på tal om regnet. Usch, sånt där brukar inte skrämma mig men det här ovädret var extremt..
Skönt det ska bli och fly landet inatt så man slipper helgens rusk väder. Inte för jag vet om det är nå bättre i Finland, men man kan ju hoppas =)

Nu har jag iaf äntligen packat klart och fixat allting. Ovanligt mig och va ute i sista sekund. not
Uppstigning om 3 ½ h känns ju sådär måste jag säga. Jaja, får väl sova på båten.
Ha det fint här hemma! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0