take me away

 Gårdagens pratajande utskiljde sig väl inte i mängden. Blev ett hederligt rolig-förpärla-men-mindre-lyckad-fest krök med alldelles för lite sömn under natten.

Måste bara berätta om gårdagens kanske roligaste händelse. Jag, larsson och Bambi är på väg hemfrån den mindre-lyckade-festen(dock har endast emma cykel). Jag och jossan staplar fram på våra ca 10 cm heels och skulle förmodligen döda för att slippa gå. Då händer det ointräffbara! Mitt framför oss(och då menar jag mitt på vägen) står vad om inte en helt underbar och olåst tandemcykel!? japp, ni hörde rätt..
Historien om hur vi tog oss hem och hur det såg ut får ni föreställa er själva. Linn fick sig iaf ett gott skratt imorse! haha

Well, idag startades dagen med en hjärnrensning genom ett parti familje geni. Sedan begav jag och Linn oss hem till pappa för lite gos med kattisarna och en eller två skålar med hallon&glass. Mums säger jag bara!
Sedan slog jag och syrran på Narnia, upptäckte att jag nog aldrig sett hela filmen. Bra var den iaf och nu ser jag fram emot 2:an.

Nu emot kvällen var det väl planerat för party igen, men kände att både de ena och det andra sa emot. Men lika glad är jag för det för just nu är min Soqhia på väg hem från arlanda och jag sitter och räknar ner minuterna tills jag får träffa henne!:D Precis vad jag behöver. Det förargliga är ju att hon åker imorgonbitti igen, buhu:( Och på tal om det så drar Emma iväg till Tunisien inatt och Julia och Fanny är på Kreta. Usch, ta med mig! Skulle vara skönt att komma iväg ett tag.

Nej nu har jag babblat alledelles för mycket. Dags att höra om Phia är på ingång! byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0