Tisdag

Gör väl ett nytt försök med ett inlägg, det ville inte tidigare idag.

Börjar få lite smått ångest över att sommarlovet bara försvinner, och jag gör ungefär...ingenting!
Alla dagar ser nästan likadana ut (åtminstonde vardagarna). Strosar runt hemma på dagarna, umgås lite med familjen osv. när vädret sviker. Vilket det gör liite för ofta måste jag säga. Samma visa varje år.. Riktig värmebölja runt skolavslutningen och "rekord varm sommar i år" snack överallt. ÄNTLIGEN tänker man! Men nää..
Tur att tjejerna oftast räddar min dag med en mysig/rolig/chill kväll iaf! You make my day

Jaja, nog om det. Var förbi mormor en sväng idag och hjälpte henne sy gardiner, snäll som jag är :)
Nu på kvällen kom Madde över på en tv-tittar-kväll och mys med kattungarna. Även Emma kom över en sund för att se dom små liven. Där låg våra utekatter och sov så sött i soffan. Herregud, hur ska detta gå?

Nej, nu lockar sängen..

Godnatt pusss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0