torsdag

Igår vankades det poolparty hos Faulhammer. Nog var det party och pool men var lugnt för min del. Kände att idag var det inte rätt dag att sova bort. Kan möjligtvis ha varit sista sol&bad dagen för mig på resten av sommarlovet då jag ska jobba sista veckan.
Så dagen har tillbringats på Krillan(!) med sis, Eriksson, sofie, phia och emma. Även kusinerna och farbror kom så blev både beachvolley och fotboll, riktigt kul!=)

Nu ska jag nog pallra mig ut till mbk för att ge millsan lite motion innan vi beger oss till finland 04.30 imorgonbitti , gaah.
I Finland är det iaf 60 års fest som står på schemat. Kan bli intressant att träffa resten av tjocka släkten. Har väl träffat1/5 av den innan (och nej jag är inte halv finne). Hemma igen tisdag natt!

Nej nu måste jag sätta fart. Packa måste jag också hinna med!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0