hothothot..

Det är ingen höjdare att ha rum på en övervåning ska jag säga er. Äckligt varmt trots att jag pinade mig själv i 5 min i ett iskallt bad. Ingnen städning blev det heller, tiden bara försvann bl.a genom att jaga katt i buske.
Nej nu klagar jag igen, jag tror vi klagar för mycket. Om det inte är för varmt så är det för kallt. Om vi inte är hungriga så är vi för mätta och om vi inte är törstiga så är vi kissnödiga. Jag menar tänk på barnen i Afrika.





Kan iaf vara nöjdaste katterna jag sett ;-) mina små bebisar,.

Kommentarer
Postat av: emma

Så söta! speciellt när dom har lite halvöppna munnar sådär som på bilden ;)

2008-07-28 @ 19:00:21
URL: http://emmabjurenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0