Tisdag

Igår var vi på kolmården som sagt. Tycker om djur så himla mycket så jag tröttnar aldrig på sånt där. Först åkte vi på bilsafari, det är häftigt :) Sen blev det zoo, delfinshowen tog lätt priset. När jag var liten sa jag alltid att jag ville bli delfinskötare. Igår upptäckte jag att jag fortfarande vill bli det.

I fredags gick Erika på semester vilket innebär - inga fler sovmornar för mig. kill me. Fast nu när det är underbart väder så klagar jag inte. Idag åkte vi ner på stan för att kika på tapeter och lite annat smått och gott. Tapeter hittade vi såklart inga, frågan är om jag någonsin kommer hitta några jag vill ha? Men hittade lita andra fynd iaf! Sen blev det lunch hos mamma. Kycklingpaj, mums! Tror det är min favvo.

Nu är jag nyss hemkommen från en löptur. Har inte sprungit sen triathlon, fick nog en liten avsmak där. Men iIbland överträffar jag mig själv.

Nu funderar jag på om jag ska bege mig ut till stallet för en ridtur. Men det är ju så jäklans varmt och blir så drygt med alla flugor och bromsar. Kanske blir en film med mina vänner istället. Jaja, vi får se. Antar att det är jag som får laga mat ikväll så kanske ska göra det först.

seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0