Happy days

Skara var riktigt lyckat! Kunde inte ha varit bättre väder så blev även en hel del folk. Rättare sagt vi och 10 000 till så köerna var inte och leka med. Men det var det värt!;-) Lite smått mörbultad idag men mest nöjd över att jag tillslut vågade mig på Fritt fall. Haha, det var en upplevelse ska jag säga er.
Kom hem runt 9, lagom trött och solbränd efter en heldag i sol och vatten. Sedan avslutades dagen på bästa sätt:)

Idag blev det ytterligare några soltimmar på malmön med mina bästa. Hoppas vädret håller sig hela veckan.
Imorgon hoppas jag på att det blir en tripp till Stockholm med mamma&co. + Fam. Eriksson! Stannar tills onsdag för att hinna med både det ena och det andra. Jaja, det visar sig!

Nu ska jag ta tag i mitt rum som ser ut som sju svåra år och sedan packa ihop och flytta till mamma. Lite orolig över hur mina älsklings kissar ska klara sig medans jag och Erika bor där i 2 veckor nu. Dom små kelgrisarna!

Ha en fin kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0