What's the name of the game

Blev en hel kväll i stallet. Busponnyn var jätte pigg så det blev ett ganska hårt pass på åkern. Nog för att jag är envis men jag undrar fan om inte den lilla damen är värre. Men hon har sin charm;-) Sedan cyklade jag hem i mörkret!
Nu ligger jag här och gäspar. Måste stänga av datorn så jag inte gör samma tabbe som igår. Förstår inte hur jag kan vara så trött.
Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på!
Sleep tight

And you make me talk
And you make me feel
And you make me show
What Im trying to conceal
If I trust in you, would you let me down?
Would you laugh at me, if I said I care for you?
Could you feel the same way too?
I wanna know...

The name of the game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0