I'm back!

Snart en vecka sen vi landade i Sverige. Känns dock som en månad. Vi hade en helt fantastisk resa! Ända sen jag kom hem och kliver ut i regnet varje morgon och ska cykla till skolan frågar jag mig själv vafan jag gör i Sverige? när man kan ligga på en strand i 35 perfekta grader varmt och springa i shopping mall eller på nattklubbar om kvällarna. Ja, det är helt klart en bra fråga.
Skolveckorna bara flyger förbi och det enda man ser fram emot är helgen, och jullovet såklart!
Jag brukar tycka att vintern ändå har sin charm men just nu finns det inte så mycket positivt. Kylan och regnet är helt outhärdligt och mörkret hindrar mig från att kunna rida så länge millsan står ute i munktorp, surt med andra ord.

Nu ska jag iaf bege mig till stallet för att träna lite hoppkadrilj inför Lucia, kan bli kul:) cya!


take me back


Kommentarer
Postat av: Anonym

Robert med för :O

2008-11-17 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0