Nobody said it was easy

Började dagen fint med att stänga av väckarklocka i sömnen. Stressade som en galning så hann nästan i tid till första lektionen som var en kär tyska lektion - Grammatik! great, det är då man önskar att man aldrig vaknat.. Samhäll sen. Satte ingång med arbetet som vi har haft 3 veckor på oss att jobba med. Ska va inne på måndag, fun. Lite pannkaka och geografi på det sen var det dags! 2 timmars maximalt koncentrerande. Och sen då? lättnad? knappast. Mina planer för matte D är som bortblåsta. Avslutade skoldagen fint med en cykeltur hem i spöregn.
Väl hemma rusar jag in på toan (förstår inte varför man blir så kissnödig så fort man kommer hem?), rusar ut gapandes lika fort att det var skorpinioner i duschen!(det var den halsen) Tveksamt om jag någonsin har blivit så rädd. Hör hur Ellen viker sig av skratt, hon är lyckligt lottad att jag befann mig i chocktillstånd.


Ser ut som att det blir kräftor till helgen.


Dom små krypen ser inte bara äckliga ut, dom kacklar och har sig nå så sjukt vidrigt.

Nej nu ska sängen få sig ett besök. Orientering imorgon, lutar åt mvg. Men att riskera stå ensam mitt ute i skogen lockar inte allt för mycket det heller. Jaja, det visar sig. God natt!

Kommentarer
Postat av: emma

har ni kräftor i duschen? ;O hahah

2008-10-02 @ 15:15:15
URL: http://emmabjurenvall.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-02 @ 15:18:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0