But no one ever said it would be this hard

Idag hade vi orienteringsdag i skolan. Hehe jaa, vad ska man säga om den då? Dissade iaf mvg trots Emmas självsäkra föredrag om att det var luungt. Lätt och säga kanske, men inte lika populärt när man väl står där vilse mitt ute i ingenstans. (Hur gick det för dig btw.?) Iallafall så bildade jag, Phia, Julia och Fanny ett fint team. Virrade bara bort oss en gång rejält, förstår inte hur vi ens kunde tro att kontrollen fanns inne i det där jävla snåret? Men efter några svordomar och en räddare i nöden Emil så var vi på G igen, tiiills vi hamnade ,citerar phia: "In the middle of fucking nowhere". Lite scary där ett tag.. But! we made it girls :) Utan brutna ben och solklart VG!
Resten av dagen hade jag planerat skirva min samhälls uppgift. Men blev ändrade planer och spenderade den med pappa istället, Kina mat och lite ärenden hit och dit. Framtiden ser ljus ut =)
Nej nu måste jag röra på mig. Ska iväg på träning med Mills:) talk to u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0