Depp-söndag

Lördagen avslutades med en galen bowlingrunda med tjejerna. Om jag inte minns fel var det Jossan & jag, som var i det goda tillståndet som regerade ;-)
Idag hade jag lovat Madde att ta hand om pärlorna så steg upp vid 9 för att bege mig ut till stallet i det  u n d e r b a r a vädret. Jag och millan var inte torra på en fläck efter bara några minuter av ridturen. Har även hunnit övningskört litegrann och ut till stallet en till sväng för att ta in hästarna. Resten av dagen har bestått av plugg och ändå har jag bara kommit halvvägs på min samhälls uppgift.. Och Gossip premiären får vi inte glömma! helt galet bra. Fastnade även i den nya serien Fringe, verkligen en hiss!
Nej samhällen var det, gaah.. Godnatt!



En suddig bild på jossan som utför någon slags segerdans;-) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0