Bättre sent än aldrig

Hey you!
Slutade redan vid halv 1 idag vilket var tur för annars hade jag inte hunnit med min dag. Hade tänkt plugga nån timme efter skolan men somnade och vaknade halv 4 av att Erika ringde, räddaren i nöden as always. 5 dagar kvar! trodde inte det kunde vara som tomt utan en männsika. Fick slänga ihop mina saker för flytt till mamma och sen dirket ut till stallet och in till ridksolan för träning för Stina Lilje. Gick super! kort och gott. 
Åkte hem och åt och sen återigen tillbaka till ridskolan för teori. Kom hem 9 och upptäcker att Prison Break börjar kl 22.(förstår ni då hur mycket jag har att göra om dagarna? Missat PB premiären säger ju det mesta)
Hade ångest i en kvart över vad som går först, prov eller PB? Ganska lätt val ändå och FYFAN VA BRA DET ÄR! helt galet.
Så nu mina vänner ska jag börja plugga till geografi provet imorgon. Matte läxan skulle också behöva göras. Gissa vad mitt motto i livet är?

Over and out, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0