BIO och pinsamheter

Skoldagen flöt på bra med undantag på idrotten när vi skulle ha livräddning, då flytet plötsligt försvann. ( Det var i vattnet för er som inte fatta poängen). Kallt som attan vare iaf!

Bio har även hunnits med idag. Arn-Riket vid vägens slut, sjukt bra film. Har kollat på 1:a filmen förra veckan i skolan så skulle egentligen ha gått imorgon med klassen som ett slags skolarbete men för mig, jossan, emma och phia passade det bättre idag:-) Anyway, måste ses!
Haha, hände en liten incident också. Efter först en massa stress för att hinna i tid och väl där krånglar det med biljetterna innan vi tillslut hittar våra platser, reklamerna börjar rulla och vi andas ut.
Mamma mia dyker upp och jag får genast ett leende på läpparna och säger nå om att jag vill se den igen då Emma påpekar att den går i salongen bredivd. Efter ett bra stund inser vi att det var en himla lång reklam och ser frågande på varandra då det äntligen kopplar. Försöker kväva skrattanfallet och tar oss fort som fasen därfriån och in i nästa biosalong ;-)

Nu ska jag fortsätta kolla på SATC och ladda inför mördaronsdagen. Längtar till imorrn kväll när dagen är avklarad och poff så är det helg!

Godnatt sötnosar


Kommentarer
Postat av: jossan

duktiga brudar ;) tagga tills fredag

2008-09-03 @ 18:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0