weekend

Ännu än lugn helg har flugit förbi. Undra va det var för en dum jävel som bestämde att helgen bara skulle vara 2 dagar?
Har iallafall varit en typisk mysig hösthelg :) I fredags tog jag det lungt, Kina & film hade kvällen att bjuda på. Lördagen spenderdes på lite springandes i affärer och fotboll. På kvällen styrde jag hem till min käre Soqhia för bluffstopp och GH all night long och även Bambi övervägde fest och gjorde oss sällskap :) Sen en massa väntande innan jag äntligen fick mysa ner i sängen tidigt imorse någon gång, vilket resulterade att halva dagen sovs bort.
Drog mig tillbaka in till Phia igen runt lunch för en brunch på stan. Efter det bestämde vi oss för en spontan cykeltur till stallet i det underbara höstvädret (okej, enbart för att det var medvind. Planerade in bilfärden hem innan). Iallafall så är jag mäktigt imponerad över phias dolda talanger. Fixar sin nästintill debut på hästryggen galant efter en fartfylld incident i hagen, haha ;-) Fick tyvärr inte med det på bild, men lovar der kommer nästa gång (vilket jag anar är inom kort).
Ikväll har vi kollat på film och varit allmänt tjocka, men det var vi värda!
Nu väntar en mördarvecka med bl.a prov i matte C och Orienteringsdag. Bara att börja ladda mina vänner!

Over and out, A


Kommentarer
Postat av: sophia

ja vi ska lätt rida nu ihelgen med :) haha!

2008-10-02 @ 12:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0