Tisdag

Hej kompisar. Blev en soffdag idag, efter skolan vill säga. Har i stort sätt inte gjort något annat än legat här förutom att laga mat. Både jag och Millan fick vila!
Dom ringde från tingsrätten och meddela att förhöret blir av imorgon kl 11 istället (bra framförhållning?). Får väl sjukanmäla mig och sen försöka hinna tillbaka till iaf matten och varmköket, går ju ända till halv 7 imorgon.

Erika ringde och berätta att dom är på plats hos farbror i Abu dhabi nu, som dagen till ära fyller år idag, grattis!. Hon nämnde även att vattnet var varmare än vad hon duschar i och att dom var tvugna att gå hem från stranden efter bara någon timme för det blev så hett. Great, precis vad jag behövde höra.
Står endast ut tack vare att tiden bara kommer svischa förbi innan även jag & Jossan är på väg ner och att jag bara har 1 ½  skoldag innan helg igen. Studiedag på fredag (Y) Godnatt på er!


I just don't want to miss you tonight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0