alone

Hey you!

Åkte ju som sagt in till Västerås idag för att vittna i en rättegång. Och, guess what?! När vi kommer dit är rättegång redan uppklarad så jag slapp. SÅ skönt! :) Jag och mamma tog en sväng på stan för lite shopping och lunch, sedan tog jag tåget hem och direkt till skolan. Hade första varmköks lektionen och dom 3 timmarna gick riktigt fort. Lagade fläskkotlett och klyftpotatis, mums!
Stressade ut till millan för att slippa rida i mörkret. Gick sisådär, var helt svart på slutet!
Kom äntligen hem runt 9 och bara slappat sen dess. Pappa stannade kvar i Gävle så jag är HELT ensam (förutom mina älsklingar förståss). Hade hoppats på sällskap men icke. Usch, jag har aldrig sovit helt själv under alla 17 år jag bott här. Tror jag stannar här i soffan med tv:n, övervåningen känns inte allt för lockande.
Jaja, ni får sova så gott iallafall, nu måste jag helt enkelt försöka sova, gaah.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0