hey!

Nu ska jag skärpa mig, I promise=) Motivationen är tillbaka!

Sen senast har jag hunnit gått och blivit sjuk.. igen.
Tar dagarna som dom kommer. Skolan går hyffsat tack vare mina fina vänner och jag börjar sakta men säkert förbereda mig psykiskt för Syster (&Fias) avresa till varmare länder i en MASSA veckor.

Idag har jag överträffat mig själv genom att stiga upp och gå på första lektionen (tyska) för att sedan ha håltimme i närmare 3 timmar. Good work!
Efter skolan åkte jag hem och kurera mig med en massa koppar te för att sedan ta mig ner till kb-hallen och kika på lite innebandy. Slutade med förlust för köping!

Nu ska jag med en genomsnittlig hosta på 27 hostingar/min inviga min nya underbara säng och hoppas på att jag iaf kan få några timmars sömn. Imorgon väntar en halv skoldag och sedan en mindre lockande rättegång. wish me luck

night people

Kommentarer
Postat av: jossan

motivantonen? i don't think so:) du måste vara den osicialaste bloggerskan! och det är ett okrydd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha

2008-09-11 @ 20:59:06
URL: http://metrobloggen.se/josefinlarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0